VIRKSOMHEDSKULTUR

Corporate Culture Visual

Vores formål udtrykker det, der forener os alle i Henkel: Pioneers at heart for the good of generations. Vi er et forskelligt team bestående af omkring 48.000 kolleger over hele verden, der stræber efter at berige og forbedre livet hver dag gennem vores produkter, tjenester og løsninger. Vores formål er bygget fra vores rødder og bærer en langvarig arv af innovation, ansvarlighed og bæredygtighed ind i fremtiden. Vores fælles værdier og ledelsesforpligtelser styrer vores beslutninger og handlinger hver dag.

Our Purpose

Det startede med en drøm. For mere end 145 år siden revolutionerede Fritz Henkel, en iværksætter og modig pionér i hjertet, hverdagen for mennesker. Med det lancerede han en arv af omsorg: for hans medarbejdere, samfundet og miljøet. Længe før begrebet eksisterede, satte han bæredygtighed først.

I dag står navnet Henkel stadig for disse værdier. Vores følelse af enhed har gjort os til et forskelligartet samfund på omkring 48.000, som kunder og forbrugere sætter deres lid til. Sammen beriger vi og forbedrer livet for milliarder hver dag gennem vores produkter, tjenester og løsninger. Og vi har potentialet til at påvirke endnu mere.

Vi vil bygge på vores banebrydende ånd, viden og ressourcer for at forme en målrettet fremtid for de næste generationer. Med vores innovation og teknologi skaber vi værdi for kunder og forbrugere, bringer vores teams succes og er en styrke til gode i verden.

Henkel Purpose - Thumbnail

Vores værdier

Vores værdier vejleder os i alle vores handlinger, beslutninger og adfærd. Hver dag er vi nødt til at tage mange beslutninger i et meget ustabilt miljø. Samtidig er vi meget forskellige: Vi kommer fra forskellige kulturelle baggrunde og har forskellige erfaringer, vi opererer på meget forskellige markeder og i forskellige brancher. Det er derfor at klare værdier som deles og forstås af alle hos Henkel er så vigtige for vores fremtidige succes.

Vores adfærdskodeks

Vi er et firma med integritet og høje etiske standarder i den måde, vi driver forretning på, i ethvert land, i alle forretningsenheder og funktioner – en indstilling, der understreges af vores formål: Pionerer i hjertet for det gode for generationerne. Pionerånd og efterlevelse går hånd i hånd.

Efterlevelse har og vil altid spille en integreret rolle i vores mentalitet og vores forretningspraksis. Vores adfærdskodeks fungerer som en kompas for vores handlinger og opførsel, og det støtter os i komplekse situationer for at træffe de rigtige beslutninger og vedligeholde den globale omdømme af vores firma, som vi har tjent over generationer med vores kunder, partnere og de samfund, vi opererer i.


Our Code of Conduct

Our Code of Conduct